تجارت

ساخت وبلاگ

دوربین لامپی

در نگاه اول و با توجه به شکل ظاهری دوربین مدار بسته لامپی تصور می شود که فلسفه ساخت این دوربین مدار بسته , طراحی نوعی دوربین مخفی یا دوربین جاسوسی بوده! اما قطعا این چنین نیست.

در واقع سازندگان دوربین مداربسته لامپی این دوربین را بدلیل بی نیاز کردن مصرف کنندگان از نصب توسط نصاب این دوربین را به سرپیچ دار طراحی کرده اند. برای نصب دوربین مدار بسته لامپی نیاز به سیم کشی برق برای تغذیه دوربین لامپی نیست و  استفاده از سیم ها و سرپیچ های موجود در ساختمان کار را بسیار آسان و سریع کرده.

قطعا اگر قصد تولید کنندگان و مهندسین طراح دوربین مداربسته لامپی تولید دوربین مخفی بود بصورتی آن را می ساختند که به هیچ وجه نود آن را از لامپ تشخیص داد.

بهترین نوع دوربین لامپی

با توجه به مطالب گفته شده می توان به این نتیجه رسید که بهترین و مقرون به صرفه ترین دوربین بیسیم لامپی انواع Full HD ان بوده که بتواند از کارت حافظه 64 یا 128 گیگابایتی پشتیبانی کند . از نظر زاویه دید و لنز بکار رفته نیز می توان به جرات گفت بهترین دید را دوربین های لامپی با زاویه 360 درجه دارد و بیشتر پوشش را از نظر تصویری به شما خواهد داد.

قیمت دوربین مداربسته لامپی

مهمترین فاکتور در مورد قیمت دوربین مداربسته لامپی, کیفیت تصویر و شفافیت تصویر است. مدل های متنوعی از دوربین مدار بسته لامپی با قیمت های متفاوت وجود دارد که این تفاوت قیمت عمدتا در اثر سطح کیفیت تصویر تعیین می شود. بهترین نوع دوربین های لامپی در حال حاضر انواع Full HD هستند.

در کل و با توجه به امکانات فراوان انواع دوربین های لامپی می توان گفت که دوربین لامپی از نظر قیمت یکی از مقرون به صرفه ترین دوربین های مداربسته بی سیم در بازار ایران است   .شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 199 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت: 19:20

نکاتی در مورد خرید ردیاب خودرو وجود دارد که بهتر است آن ها را رعایت کنید

  1. خرید ردیاب یا جی پی اس خودرو محدودیت هایی از لحاظ اخلاقی دارد، یعنی شما نمی توانید بدون اطلاع راننده ردیاب را در خودرو نصب کنید زیرا وارد حریم شخصی دیگران می شوید.
  2. اگر در اسنپ یا شرکت های مشابه آن کار می کنید داشتن جی پی اس ماشین برای شما ضروری است تا افراد از موقیت شما مطلع شوند.

انواع ردیاب خودرو

ردیاب خودرو به دو دسته تقسیم می شود:

  • ردیاب ماشین که به برق خودرو متصل است و به صورت دائمی با برق کار می کند
  • ردیاب خودرو که به صورت شارژی کار می کند و قبل از استفاده توسط شارژر مخصوص تغذیه می شود که بسته به نوع و عملکرد، ساعت ماندگاری باطری ردیاب ماشین متفاوت است. قیمت ردیاب خودرو به نسبت تایم ماندگاری شارژ متفاوت است.

قیمت ردیاب خودرو

قیمت ردیاب خودرو به عوامل متعددی بستگی دارد و موردی که بیش از هرچیز در قیمت ردیاب ماشین تاثیر دارد نوع جی پی اس خودرو است که نحوه ی اتصال آن چگونه است و امکاناتی که این ردیاب خودرو به ما میدهد چیست؟

از جمله عواملی که در قیمت جی پی اس ماشین تاثیر دارد میتوان به عوامل زیر اشاره کرد:

1-مدت زمان ماندگاری باتری جی پی اس ماشین

2-نحوه ی اتصال ردیاب به خودرو

3- قدرت سیگنال جی پی اس خودرو

4-امکانات جانبی جی پی اس خودرو مانند قابلیت شنود و ..

و همچنین عوامل مختلف دیگری وجود دارد که در قیمت ردیاب خودرو تاثیر گذار است .

خرید ردیاب خودرو

میتوانید برای خرید ردیاب خودرو و اطلاع از قیمت و چگونگی خرید جی پی اس خودرو با کارشناسان دوربین مارکت تماس بگیرید  و مشاوره برای خرید ردیاب خودرو دریافت کنید همچنین برای اطلاع از قیمت ردیاب خودرو می توانید از سایت های فروش یا به صورت حضوری از فروشنده های آن پرس و جو کنید. اما ابتدا برای خرید جی پی اس بهتر است بودجه خود را مشخص کنید و قبل از توجه به قیمت جی پی اس خودرو به کیفیت و زمان نگه داری شارژ آن و برند بودن آن توجه کنید. برای اطلاع از قیمت جی پی اس خودرو مشاورین ما آماده برای خدمت رسانی و مشاوره به شما عزیزان هستند.

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت: 21:31

اصطلاحاتی برای شناحت بیشتر دوربین هایک ویژن

  • سیستم ABF دوربین هایک ویژن : به هنگام تغییر سطح روشنایی در طول روز این امکان وجود دارد که فوکوس تصاویر توسط سیستم abf تغییر کند تا تصویر با حالت وضوح برسد. این تکنولوژی با لنزی جداگانه قابل تغییر است.
  • سیستم Defocus Detection هایک ویژن: این سیستم در واقع آلارمی است که هنگام تغییر فوکوس و پایین آمدن کیفیت تصویر به صدا در می آید.
  • سیستم Audio Loss Detection هایک ویژن: سیستم ALD هم در واقع آلارمی است که به هنگام قطع شدن صدا فعال می گردد.
  • سیستم HDD Group هایک ویژن: منظور از HDD همان Hard Disk Drive است که برای ذخیره سازی روی دستگاه های DVR و NVR نصب می گردد. قابلیت این سیستم گروهی بودن چند هارد دیسک در دستگاه ها است.
  • سیستم HDD Quota هایک ویژن: این هارد دیسک قابلیت ذخیره سازی جداگانه هر دوربین مدار بسته را در دستگاه ها فراهم می کند.
  • سیستم Low Bitrate هایک ویژن: نرخ بیت رابطه مستقیم با رزولیشن تصاویر دارد هرچه بالاترباشد کیفیت تصویر بهتر هرچه کم تر باشد کیفیت تصویر هم پایین تر است.

پروژه ها و موقعیت جهانی دوربین هایک ویژن

. از نظر میزان فروش رتبه اول در جهان را دارد

. در سال ۲۰۱۶ رتبه نخست در جهان را دریافت کرده است

. جایگاه نخست در ایالت متحده با ۳ درصد از سهم،

. جایگاه نخست در خاورمیانه با ۹ درصد سهم،

. جایگاه نخست در بازار جهانی با ۲ درصد سهم

. و در آخر جایگاه نخست در بین ۵۰ شرکت برتر در ۳ سال متوالی

پروژه های مهم:

. استادیوم ورزشی مینیرائو برزیل

. نمایشگاه شانگهای چین در سال ۲۰۱۰

. شهرهای کشور کره جنوبی

. پروژه شهر امن ممفیس و  چونگ کینگ

. پروژه های همراسمیت و فولام

. نظارت شبانه سالفورد واقع در انگلستان

پروژه های مهم در حمل و نقل:

. خطوط BRT شهر بلو هوریزانته

. سامانه حمل و نقل عمومی لندن

. فرودگاه بین المللی امام خمینی

. خطوط ۲ و ۴ مترو تهران

. قطار مغناطیسی شانگهای

. پروژه اتوبوسرانی آرژانتین

و پروژه های دیگر در زمینه امنیت هتل ها، بانک ها، نظارت های ساختمانی، مراکز آموزشی، مراکز تفریحی و ورزشی، زندان ها و مراکز امنیتی، مخابرات و مراکز درمانی مهم دنیا که تحت پوشش نظارت دوربین مداربسته hikvision و دیگر محصولات امنیتی این کمپانی هستند . فروشگاه دوربین مارکت به آدرس https://doorbinmarket.com/ برای پاسخگویی به سوالات شما در زمینه دوربین مدار بسته آماده خرمت رسانی است .

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 194 تاريخ : دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت: 20:14

یکی از سرگرمی هایی که همیشه و از قدیم برای بچه ها بسیار جذاب بوده است قصه است. شنیدن قصه همواره برای بچه ها جذاب بوده و هست از قدیم که شنیدن قصه از زبان پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها رسم بود تا الان که شنیدن قصه کودکانه از گوشی و موبایل. داستان کودکانه یکی از انواع ادبیات داستانی است که موضوعات مختلف مرتبط با کودک را روایت می کند. قصه برای کودکان نقش بازی و سرگرمی و آموزش را دارد در قالب قصه می توان موضوعات مهم و اساسی زندگی را به کودکان آموزش داد داستان کودکانه ابزاری است که با آن می تواند علاوه بر سرگرم کردن کودک به او آموزش های لازم و اساسی زندگی را منتقل کرد کودکان تا سنین 6 یا 7 سالگی تمام تمرکز خود را روی بازی کردن و سرگرم شدن متمرکز می کنند بنابراین با استفاده از ابزارهای معمول آموزش نمی توان به آنها آموزش داد قصه ابزاری است که می توان با استفاده از آن کودکان را مجاب کرد که آموزش ببینند مطالب مهم و حیاتی را به آنها منتقل کرد و به آنها آموخت در حالی که سرگرم می شوند و از وقت و زمان خود لذت می برند. فرض کنید بخواهید به یک کودک مفهوم کنترل عصبانیت و خشم را آموزش دهید قطعا و حتما نمی توانید این مفهوم را بطور مستقیم به کودک آموزش دهید زیاد این مفهوم اصلا برای کودک قابل درک نیست و نمی توانید آن را برای کودک توضیح دهید ولی با کنجاندن این مفهوم در داستان کودکانه می توانید این مفهوم و اهمیت آن را به کودک آموزش دهید. مثلا می توانید قصه ای برای کودکان آماده کنید که در آن شخصیت اصلی قصه به دلیل عصبانیت زیاد اشتباهی انجام می دهد و بعدا از عصبانیت خود پشیمان شده و متوجه می شود که نتیجه عصبانیت چیز مناسبی نیست در اینجا داستان کودکانه می تواند به عنوان یک ابزار تسهیل کننده به شما کمک کند که مفاهیم سخت و پیچیده زندگی را به کودک آموزش دهید ضمن اینکه از خسته شدن یا ناامید شدن کودک در قبال آموختن مطالب پیچیده زندگی نیز جلوگیری می کند. قصه های سایت وولک هر هفته بروز رسانی می شوند و شما میتوانید قصه های مفید این سایت را برای آموزش و تربیت کودکان خود استفاده نمایید. قصه ای سایت وولک دارای کاربردهای زیادی هستند از جمله آموزش مشاغل، آموزش رفتارهای صحیح و ناصحیح به کودکان، آموزش موقعیت های مختلف که در زندگی احتمالا با آنها مواجه خواهند شد، قصه برای شب که بچه ها بتواند راحت تر بخوابند شما بر حسب نوع نیاز کودک می توانید قصه مناسب را برای کودک پخش کنید.

http://www.voolak.com/

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت: 18:22

همه ما به فرمت های مختلف شنیداری و دیداری علاقه داریم و میتوانیم برای خودمان یکی از این فرمت ها را برای سرگرم شدن یا آموزش دیدن انتخاب کنیم در حال حاضر با توسعه و پیشرفت موبایل ها، تبلت ها به نظر می رسد فرمت های صوتی و تصویری از استقبال خوبی بین مردم برخوردار هستند. برای کودکان نیز فرمت های صوتی و تصویری از جذابیت زیادی برخوردار است و اگر محتوا هم برای آنها جذاب باشد حتما نتیجه توجه بیشتر کودک به آنچه می شنود یا می بیند خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد می شود اگر میخواهید برای کودک قصه بگویید از فرمت قصه صوتی کودکانه استفاده کنید. قصه هایی که در زیرساخت های مختلف با عنوان قصه صوتی کودکان شناخته می شوند. کودکان معمولابه دلیل ماهیت بازیگوشی و شیطنت که اقتضای سن آنهاست بسیار سخت تحت اموزش قرار می گیرند از طرف دیگر سنین کودکی زمان بسیار مهمی برای آموزش دادن نکات مهم و کلیدی به آنهاست بنابراین باید از روش هایی استفاده کرد که هم بازی و سرگرمی در آنها هست هم آموزش و یکی از مهترین این روش ها استفاده کردن از قصه صوتی است این قصه ها ضمن اینکه می توانند بچه ها را سرگرم کنند می توانند نکات مهم و کلیدی را نیز به آنها بیاموزند بچه ها را سرگرم کرده و پدر و مادر ها با استفاده از قصه جدید برای کودکان می توانند فرزندان خود را آموزش داده و همزمان آنها را سرگرم کنند نکته مهم این است که این قصه ها باید متناسب با سن کودک و موضوعات ان باید برای بچه ها جذاب باشد البته استفاده کردن از فرمت های دیداری مانند ویدئوها هم می توانند برای بچه ها مناسب باشند مدت زمان قصه صوتی کودکانه نیز نکته مهمی است که باید به آن توجه شود قاعدتا بچه ها حوصله دنبال کردن مطالب طولانی و پیچیده را نخواهند داشت بنابراین بهتر است که قصه جدید کودکانه کوتاه بوده حداکثر 10 تا 15 دقیقه و تعداد شخصیت های آن نیز محدود باشد تا کودکان بتوانند افراد را در قصه دنبال کنند و محتوای داستان را درک کنند که اگر اینگونه نباشد قصه برای کودک جذابیت نداشته و نمی تواند کودک را به خود جذب کند.

  •  
تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 197 تاريخ : دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت: 17:00

Xiaomi CCTV از جمله بهترین برند های دوربین مدار بسته است . در این مطلب شما را با یکی از دوربین های این برند آشنا می کنیم .

دوربین شیائومی ، مناسب برای شرایط زیر:

 . ارسال تصاویر و اطلاعات با کیفیت و مشاهده در چند حالت

 . در صورت قطع شدن اینترنت اطلاع رسانی کند

.  قابلیت دید در شب داشته باشد

.  فضای ذخیره سازی کافی داشته باشد

. بتواند ردیابی حرکت و تشخیص هدف مورد نظر را انجام دهد

.  سیستم آن در مقابل رطوبت  مختل نشود یعنی ضد آب باشد

.  به صورت آنلاین بتواند پیام هشدار به گیرنده بفرستد

.  امکان ضبط صدا و مکالمه ازراه دور داشته باشد

.  بیسیم باشد تا نیازی به سیم کشی نباشد

.  سیار باشد تا بتوان آن را در هر مکانی راه اندازی کرد

معرفی دوربین شیائومی مراقب کودک BabyCam

دوربین شیائومی قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای را دارد و شما می توانید تصاویر را از طریق تلفن همراه خود ببینید. کیفیت تصویر این فول اچ دی FullHd ۱۰۸۰p میباشد. این دوربین با سیمی به برق وصل می شود و نیازی به کابل کشی ندارد. شما می توانید از راه دور چرخش و زوم این دوربین را کنترل کنید.

چرا اسم این دوربین BABY CAM است؟ زیرا برای نصب دوربین مداربسته مخصوص مراقبت از کودک در خانه بهترین انتخاب است. اما علاوه بر اتاق کودک انتخاب مناسبی برای خانه و حتی محل کار و حتی مغازه نیز می باشد.

شرکت دوربین مارکت ارائه دهنده بهترین محصولات نظارتی و امنیتی و دارای بهترین برندها است . با مراجعه تلفنی یا حضوری می توانید از قیمت محصولات و برند آن ها مطلع شوید و با مراجعه به سایت دوربین مارکت میتوانید مقالات تخصصی و مشخصات محصولات از اطلاعات بیشتری برخوردار شوید .

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 206 تاريخ : يکشنبه 25 آبان 1399 ساعت: 23:24

قیمت دوربین داهوا و نکات مهم در لیست قیمت آن:

  • نکته ۱: قبل از انتخاب محصول از موجود بودن آن از طریق تماس با شرکت مطلع شوید.
  • نکته ۲: لیست قیمت دوربین داهوا ابتدای هر ماه در سایت آپدیت می‌گردد، بهتر است برای دریافت قیمت روز و قطعی با دپارتمان فروش تماس بگیرید.
  • نکته ۳: برای دریافت اطلاعات تخصصی درباره محصولات با کارشناسان فنی تماس بگیرید.
  • نکته ۴: برای مشاهده پرفروش‌ترین دوربین مداربسته داهوا و آشنایی با مشخصات آنها می‌توانید به صفحه فروشگاه داهوا مراجعه نمائید.
  • نکته ۵: برای انتخاب دقیق محصول مورد نظر خود به صفحه راهنمای انتخاب محصول مراجعه نمائید.

در میان برندهای موجود در بازار دوربین dahua در ایران از محبوبیت بالایی میان کاربران برخوردار شده است. داهوا با ارائه خدمات و محصولات خود در نمایندگی‌های معتبر توانسته سهمی زیادی از بازار را در اختیار بگیرد. شاید بتوان گفت عمده دلیل محبوبیت داهوا در ایران، عرضه محصولات بسیار با کیفیت با قیمت بسیار اقتصادی می‌باشد.

دیجی داهوا به عنوان مرجع تخصصی بررسی و فروش داهوا در ایران عرضه کننده محصولات داهوا با کیفیت بالا و گارانتی معتبر ۲۵ ماهه می‌باشد. توجه به گارانتی معتبر و همچنین نوع بسته بندی جعبه دوربین از نکات مهم در زمان خرید می‌باشد.

داهوا عرضه کننده چه محصولاتی می‌باشد؟

داهوا به طور تخصصی در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته و دستگاه‌های ذخیره ساز فعالیت می‌کند. محصولات تولید شده توسط داهوا عبارتند از:

  • دوربین مداربسته HDCVI
  • دوربین مداربسته تحت شبکه IP
  • دوربین‌های گردان PTZ
  • دوربین‌های حرارتی
  • دستگاه NVR
  • دستگاه XVR
  • اکسس کنترل – سیستم‌های کنترل دسترسی
  • سیستم‌های هشداردهنده

سایت دوربین مارکت به آدرس  https://doorbinmarket.com/ ارائه دهنده محصولات با قیمت های مناسب به شما عزیزان است و می توانید از طریق تماس تلفنی یا مراجعه به سایت اطلاعات بیشتری در رابطه به برند های مختلف دوربین مدار بسته کسب بکنید .

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 182 تاريخ : يکشنبه 25 آبان 1399 ساعت: 22:58

کودکان به قصه کودکانه نیاز دارند

نقش قصه های کودکانه و کارکردهای قصه عامیانه در فرآیند فرهنگ پذیری نشان می دهد که نقش قصه ها در دنیای کودکان بسیار زیاد و کلیدی است. کارکرد مثبت قصه ها در شکل دادن شخصیت و توانایی های کودکان انکارناپذیر است.

امروزه مانند همیشه اصلیترین و سخت ترین وظیفه آموزش و تربیت کودکان این است که به آنان یاری رساند که برای زیستن خود معنایی بیابند در این باره تجارب زیادی برای رشد کودک لازم است کودک از طریق داستان کودکانه باید در جریان رشد بیاموزد که همواره خود را بهتر بفهمد در این صورت قادر است دیگران را نیز بهتر درک کند و سرانجام روابط رضایت بخش و مفیدی با دیگران برقرار کند.

اگر این دیدگاه در نظر گرفته شود مشخص می شود که قصه کودکانه و ادبیات کودکان سهم زیادی در توسعه و افزایش توانمندی ها و رشد روان و شخصیت کودک دارد. در بسیاری موارد با توجه به شناخت ناکافی کودک از محیط زندگی می تواند برای آنها پیچیده و گیج کننده به نظر برسد باید از طریق ارتقا مهارت ها و توانمندی ها به او امکان داد در زمانه پیچیده  کنونی خود را بیابد و بشناسد و برای آشفتگی خود معنایی پیدا کند. او به روش ها و مهارت هایی نیاز دارد تا بتواند اول درون و بعد اطراف و زندگی خود را نظم دهد او به محرک هایی نیاز دارد که بتواند با پیچیدگی های محیط بیرون کنار بیاید کودک این مهارت ها و توانمندی ها را از طریق داستان های کودکانه می آموزد. کودک بسیار راحت تر و سریعتر از هر آموزش دیگری می تواند از طریق استان های کودکانه خود و وجود خود را دریابد و با ان ارتباط برقرار کند. بسیار موثر خواهد بود اگر مادران و پدران به اهمیت و نقش قصه کودکانه در تربیت و آینده فرزندان خود پی ببرند و از ان به عنوان یک ابزار آموزشی موثر استفاده کنند.

یکی از اولین افرادی که به موضوع قصه کودکانه بطور جدی پرداخت مهدی آذر یزدی است او افسانه های کهن را به بهترین وجه به داستان های کودکانه تبدیل کرده و آنها را بازنویسی کرده است او اولین نویسنده ای است که در ایران به فکر نوشتن داستان برای کودکان و نوجوانان افتاد به همین دلیل به او عنوان پدر ادبیات کودک و نوجوان را داده اند. تعداد زیادی از کتاب های او از طرف شورای کتاب کودک به عنوان کتاب برگزیده سال انتخاب شده اند و به زبان های مختلفی از جمله اسپانیایی، ارمنی، چینی و روسی ترجمه شده اند. به دلیل آثار ارزشمند او در زمینه ادبیات کودکان و قصه های کودکانه روز درگذشت او را روز ملی ادبیات کودک و نوجوان نامیده اند.

وولک

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 25 آبان 1399 ساعت: 18:38

همه ما به فرمت های مختلف شنیداری و دیداری علاقه داریم و میتوانیم برای خودمان یکی از این فرمت ها را برای سرگرم شدن یا آموزش دیدن انتخاب کنیم در حال حاضر با توسعه و پیشرفت موبایل ها، تبلت ها به نظر می رسد فرمت های صوتی و تصویری از استقبال خوبی بین مردم برخوردار هستند. برای کودکان نیز فرمت های صوتی و تصویری از جذابیت زیادی برخوردار است و اگر محتوا هم برای آنها جذاب باشد حتما نتیجه توجه بیشتر کودک به آنچه می شنود یا می بیند خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد می شود اگر میخواهید برای کودک داستان بگویید از فرمت داستان کودکانه استفاده کنید. داستان هایی که در زیرساخت های مختلف با عنوان داستان صوتی کودکانه شناخته می شوند. کودکان معمولابه دلیل ماهیت بازیگوشی و شیطنت که اقتضای سن آنهاست بسیار سخت تحت اموزش قرار می گیرند از طرف دیگر سنین کودکی زمان بسیار مهمی برای آموزش دادن نکات مهم و کلیدی به آنهاست بنابراین باید از روش هایی استفاده کرد که هم بازی و سرگرمی در آنها هست هم آموزش و یکی از مهترین این روش ها استفاده کردن از داستان کودکانه صوتی است این قصه ها ضمن اینکه می توانند بچه ها را سرگرم کنند می توانند نکات مهم و کلیدی را نیز به آنها بیاموزند بچه ها را سرگرم کنند و پدر و مادر ها با استفاده از داستان کودکانه می توانند فرزندان خود را آموزش داده و همزمان آنها را سرگرم کنند نکته مهم این است که این داستان ها باید متناسب با سن کودک و موضوعات ان باید برای بچه ها جذاب باشد البته استفاده کردن از فرمت های دیداری مانند ویدئوها هم می توانند برای بچه ها مناسب باشند مدت زمان داستان کودکانه صوتی نیز نکته مهمی است که باید به آن توجه شود قاعدتا بچه ها حوصله دنبال کردن مطالب طولانی و پیچیده را نخواهند داشت بنابراین بهتر است که داستان کودکانه کوتاه بوده حداکثر 10 تا 15 دقیقه و تعداد شخصیت های آن نیز محدود باشد تا کودکان بتوانند افراد را در داستان دنبال کنند و محتوای داستان را درک کنند که اگر اینگونه نباشد داستان برای کودک جذابیت نداشته و نمی تواند کودک را به خود جذب کند و هدف نهایی که سرگرمی و آموزش کودکان است اتفاق نمیفتد.

سایت وولک می تواند داستان های صوتی مفید و موثر را در اختیار پدر و مادر ها قرار دهد تا بتوانند با خیال راحت همه آنها را برای کودکان پخش کنند یا از روی متن آنها برای بچه ها بخوانند. قصه های سایت وولک هر هفته بروز رسانی می شوند و شما میتوانید قصه های مفید این سایت را برای آموزش و تربیت کودکان خود استفاده نمایید.

http://www.voolak.com/

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 209 تاريخ : يکشنبه 25 آبان 1399 ساعت: 18:02

هایلوک

برند های لوک یکی از قوی و جدید ترین برند های دوربین مداربسته میباشد.
محصولات این برند در سال 2018 توسط کمپانی هایک ویژن معرفی شد.
دوربین های مداربسته های لوک کمی از دوربین های هایک ویژن ندارند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.
دوربین های مدار بسته های لوک در دو سری IP و Analog هستند .
دوربین هایلوک در بازار جهانی نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت کمی دارد.
وتوان این را دارد با قول های دوربین مدارسته جهان رقابت کند.

در حقیقت هدف کمپانی هایک ویژن از راه اندازی برند های لوک این بوده است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشور های مختلف جهان رقابت کند.
به این خاطر تمامی استاندارد ها و تکنولوژی خود را در این سری از دوربین های های لوک بگنجاند و بتواند این دوربین های مدار بسته با کیفیت و با قیمت پایین به فروش برساند. و خود را در این سطح و با قیمت پایین نشان دهد .

هایک ویژن

هایک ویژن یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است که در سال 2001میلادی(1380شمسی) در هانگژو چین تاسیس شد.
هایک ویژن با بیش از13000 نیروی انسانی و 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه ، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه میان برندهای فعال در این حوزه می باشد.
این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری وخلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده است.

تا کنون محصولات هایک ویژن در بیش از 100 کشور به فروش رسیده است.
واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد.
محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از دوربین های آنالوگ و دوربین تحت شبکه،دستگاه های ضبط تصاویر آنالوگ،ذخیره ساز های تحت شبکه و… می باشد.

در واقع هدف برند هایک ویژن کشف راه های نوآورانه ، تقویت چشم انداز برای تصمیم گیران و متخصصان ، ایمنی بالا وتوسعه ی پایدار جهان میباشد.

برند دوربین هایک ویژن فراتر از تکنولوژی روز فعالیت میکند و همواره از لحاظ طراحی در میان برند های دیگردر این حوزه حرف اول را میزند

هایک لوک نمایندگی هایک ویژن در ایران است.

داهوا

شرکت داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مداربسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد.
این شرکت یکی از برندهای دوربین مداربسته  ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است .

تیم داهوا در سال 2001 با تمرکزو تحقیق در این حوزه موفق شد تا اولین دستگاه ضبط ککنده دیجیتال را در چین با 8 کانال ساخته و روانه  بازار نماید.

در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه دوربین داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند.
که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است.

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 190 تاريخ : پنجشنبه 22 آبان 1399 ساعت: 17:53

چه فرمتی از قصه برای بچه ها جذاب است؟ قصه کودکانه صوتی ؟

قصه کودکانه صوتی برای کودکان نقش تعیین کننده و اثربخشی دارد و از طریق گوش دادن به قصه کودکانه می توان مطالبی که آموزش انها بصورت مستقیم برای کودکان دشوار و سخت است را به راحتی انجام داد اگر بخواهیم به یک ابزار مهم و اثربخش برای اینکه بتوانیم به کودکان بازیگوش و گریزپا مطالب مهم و کلیدی زندگی را آموزش دهیم اشاره کنیم احتمالا قصه کودکانه اولین و مهمترین ابزاری است که به ذهن هر کسی خطور می کند البته ماهیت و فرمت قصه نیز می تواند در اثربخش آن نتیجه داشته باشد قصه کودکانه صوتی می تواند یکی از بهترین فرمت ها برای قصه گویی برای کودکان باشد قصه را میتوان برای بچه ها خواند یا فایل قصه کودکانه را برای آنها پخش کرد و البته می توانُ از هر دو روش بصورت توامان استفاده کرد با توجه به اینکه قصه های کودکانه صوتی توسط نقش آفرینان ماهر در این حوزه ضبط می شود می تواند اثرگذاری قصه را چندین برابر کند وقتی که کودک با صدا و لحن یک فرد حرفه ای قصه صوتی را گوش می کند مفاهیم و درونمایه قصه را بهتر و عمیق تر می فهمد چون بیشتر به آن جذب می شود و برای گوش دادن به آن از دقت و تمرکز بیشتری استفاده می کند. البته بسیاری از بچه ها هم علاقه دارند که قصه را با صدای پدر ومادر خود گوش کنند در این موارد نیز پدر و مادر می توانند قصه را برای فرزند خود بخوانند  البته اگر مشغله زیادی دارند و فرصت ندارند هر بار قصه را برای کودک خود تعریف کنند می توانند قصه کودکانه صوتی را یکبار تعریف کرده و ضبط کنند و سپس در موارد بعدی قصه را برای کودک خود پخش کنند. البته اگر در اینترنت هم سرچ کنید به سایت های زیادی برخورد میکنید که برای چه ها قصه های کودکانه صوتی منتشر می کنند و بعضی از آنها بصورت تخصصی روی موضوع ادبیات کودک متمرکز هستند البته حتما قبل از اینکه قصه را برای کودک خود پخش کنید قصه های سایت را تا حد امکان ممیزی کنید تا موضوعات مضر برای کودکان در آنها نباشد سایت وولک می تواند قصه های صوتی مفید و موثر را در اختیار پدر و مادر ها قرار دهد تا بتوانند با خیال راحت همه آنها را برای کودکان پخش کنند یا از روی متن آنها برای بچه ها بخوانند. قصه های سایت وولک هر هفته بروز رسانی می شوند و شما میتوانید قصه های مفید این سایت را برای آموزش و تربیت کودکان خود استفاده نمایید.

 

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 206 تاريخ : پنجشنبه 22 آبان 1399 ساعت: 17:15

UPS یو پی اس چگونه موجب حفاظت از تجهیزات برقی می شود؟

باتری یو پی اس یا سامانه برق اضطراری همواره مقدار مشخصی از انرژی الکتریکی را در خود ذخیره دارد. هنگامی که برق شهری به هر علتی دچار نوسان شود، UPS فعال می‌شود و تغییر ولتاژ را جبران می‌کند. گاهی اوقات این تغییرات ولتاژ به قدری کوتاه است که زمان استفاده از باتری یو پی اس کمتر از 60 ثانیه می‌شود. باید به این نکته توجه داشت که یو پی اس، سیستم تامین‌کننده برق اضطراری نیست و برای تامین بلندمدت برق طراحی نشده است.

انواع باتری های یو پی اس و کاربردهای آن ها

باتری مهم‌ترین بخش UPS است و معمولا بین 5 تا 20 دقیقه می‌تواند برق لازم را برای دستگاه اصلی فراهم کند. هر باتری دارای یک زمان سرویس (run-time) است که به نوع، اندازه و نرخ شارژدهی بستگی دارد. ظرفیت باتری یو پی اس رابطه مستقیمی با ابعاد آن دارد. هرچه ظرفیت UPS بالا رود، ابعاد آن بزرگ‌تر می‌شود.

باتری‌های UPS معمولا به شکل مکعب مستطیل و با وزن بالا هستند. به طور کلی 3 نوع باتری یو پی اس وجود دارد که شامل: باتری اسید سربی با شیر اطمینان (VRLA)، باتری مرطوب (VLA) و باتری لیتیومی می‌شوند.

باتری یو پی اس اسید سربی با شیر اطمینان VRLA

در اغلب UPS‌ها از باتری اسید سربی با شیر اطمینان Valve Regulated Lead Acid (VRLA) استفاده می‌شود. گاهی اوقات فشار بخار اسید در باتری زیاد می‌شود و از حد مجاز بالاتر می‌رود. در این شرایط برای تخلیه فشار از شیرهای اطمینان استفاده می‌کنند و علت نام‌گذاری این باتری هم همین است.

باتری یو پی اس مرطوب یا VLA

باتری یو پی اس VLA در مقایسه با باتری VRLA طول عمر 4 برابری در حدود 20 سال دارد و هزینه آن بالاتر است. سطح آب این باتری باید به صورت دوره‌ای چک شود و در صورت نیاز باید به آن آب مقطر اضافه شود. به دلیل شرایط سخت نگهداری و هزینه بالا از این باتری کمتر استفاده می‌شود.

باتری یو پی اس لیتیومی

باتری‌های لیتیومی وزن سبک و ابعاد کوچکی دارند و در دستگاه‌ یو پی اس و اتومبیل‌ها کاربرد دارند. در باتری‌های لیتیومی سیستم مدیریت انرژی داخلی، تنظیمات شارژ باتری را کنترل می‌کند. از مزیت‌های این باتری‌ می‌توان به شارژدهی بلندمدت آن‌ اشاره کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از دستگاه یو پی اس یا برق اضطراری به سایت  https://doorbinmarket.com/ مراجعه فرمایید .

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 201 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 23:03

قسمت‌های مختلف یک سیستم دزدگیر حرفه‌ای 

۱. دستگاه مرکزی دزدگیر

۲. چشم الکترونیکی (رادار، سنسور حرکتی، سنسور مادون قرمز

۳. انواع آژیر و بلندگو

۴. چراغ هشدار دهنده چشمک‌زن

۵. انواع سنسور در و پنجره

۶. تلفن کننده اتوماتیک

۷. پدال یا شاسی اضطراری

انواع دزدگیر اماکن و دزدگیر منزل

دزدگیری که برای محیط‌های مختلف نصب می‌شود دارای انواع مختلفی است. برخی انواع مدل‌های دزدگیر عبارت است از:

  • دزدگیر باسیم 

این مدل یکی از قدیم‌ترین و ایمن‌ترین نوع دزدگیر منزل است. دزدگیر باسیم به سیم‌کشی نیاز دارد تا سنسورهای دزدگیر به مرکز آن متصل شود.

  • دزدگیر بی‌سیم

دزدگیر وایرلس یا بی‌سیم نیز یکی از انواع دزدگیرها می‌باشد. همان‌طور که از نام این دزدگیر پیداست، این مدل به سیم‌کشی نیازی ندارد و ارتباط بین مرکز و سنسور از طریق ارسال فرکانس چشمی دزدگیر است.

  • دزدگیر تلفن کننده ثابت

 بروی حافظه این مدل دزدگیر شماره‌هایی ثبت می‌شود که می‌تواند شماره صاحب‌منزل و اطرافیان او باشد. هنگام به صدا درآمدن آژیر اعلام سرقت این دزدگیر با شماره‌های ثبت‌شده تماس برقرار می‌نماید و یک پیام که از قبل تعیین‌ شده است برای این شماره‌ها پخش می‌شود و درنتیجه از سرقت محل موردنظر جلوگیری می‌کند.

  • دزدگیر سیم‌کارت خور

دزدگیرهای سیم‌کارتی از طریق پیامک موارد خطر و اتصالات برق را به کاربران خود پیامک می‌کند. مزیت پنل این دزدگیر این است که می‌توان از راه دور و به‌وسیله سیم‌کارت دزدگیر را هدایت کرد. در این نوع دزدگیر نیز هنگام موارد خطر پس از پیامک از طریق تماس کاربر خود را مطلع می‌نماید.

نصب دزدگیر اماکن و دزدگیر منزل

طریقه نصب دزدگیر اماکن با توجه به مدل آن تا حدودی متفاوت است. همان‌طور که گفته شد برخی از مدل‌ها نیاز به سیم‌کشی و برق‌کار دارند و برای مدل‌های دیگر باید چشمی نصب شود. به‌طورکلی نصب دزدگیر کاری تخصصی است و بهتر است کار نصب دزدگیرهای مختلف را به نیروهای متخصص و نمایندگی‌های مجاز بسپارید تا اجزاء دزدگیر به‌صورت اصولی نصب شود و اختلالی در کارکرد سیستم به وجود نیاید . دوربین مارکت آماده برای پاسخگویی به پرسش های شما در زمینه دزدگیر اماکن و منزل است .

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 21:33

چه فرمتی از قصه کودکانه برای بچه ها جذاب است؟ قصه صوتی؟

قصه برای کودکان نقش تعیین کننده و اثربخشی دارد و از طریق گوش دادن به قصه کودکانه می توان مطالبی که آموزش انها بصورت مستقیم برای کودکان دشوار و سخت است را به راحتی انجام داد اگر بخواهیم به ی ابزار مهم و اثربخش برای اینکه بتوانیم به کودکان بازیگوش و گریزپا مطالب مهم و کلیدی زندگی را آموزش دهیم احتمالا قصه کودکانه اولین و مهمترین ابزاری است که به ذهن هر کسی خطور می کند البته ماهیت و فرمت قصه نیز می تواند در اثربخشی آن نتیجه داشته باشد قصه صوتی می تواند یکی از بهترین فرمت ها برای قصه گویی برای کودکان باشد قصه کودکانه را میتوان برای بچه ها خواند یا فایل قصه صوتی را برای آنها پخش کرد والبته می تواند از هر دو روش بصورت توامان استفاده کرد با توجه به اینکه فایل های قصه صوتی توسط نقش آفرینان ماهر در این حوزه ضبط می شود می تواند اثرگذاری قصه کودکانه را چندین برابر کند وقتی که کودک با صدا و لحن یک فرد حرفه ای قصه صوتی را گوش می کند مفاهیم و درونمایه قصه را بهتر و عمیق تر می فهمد چون بیشتر به آن جذب می شود و برای گوش دادن به آن از دقت و تمرکز بیشتری استفاده می کند. البته بسیاری از بچه ها هم علاقه دارند که قصه کودکانه را با صدای پدر ومادر خود گوش کنند در این موارد نیز پدر و مادر می توانند قصه را برای فرزند خود بخوانند  البته اگر مشغله زیادی دارند و فرصت ندارند هر بار قصه را برای کودک خود تعریف کنند می توانند قصه کودکانه را یکبار تعریف کرده و ضبط کنند و سپس در موارد بعدی قصه را برای کودک خود پخش کنند. البته اگر در اینترنت هم سرچ کنید به سایت های زیادی برخورد میکنید که برای بچه ها قصه های صوتی منتشر می کنند و بعضی از آنها بصورت تخصصی روی موضوع ادبیات کودک متمرکز هستند البته حتما قبل از اینکه قصه را برای کودک خود پخش کنید قصه های سایت را تا حد امکان ممیزی کنید تا موضوعات مضر برای کودکان در آنها نباشد سایت وولک می تواند قصه های صوتی مفید و موثر را در اختیار پدر و مادر ها قرار دهد تا بتوانند با خیال راحت همه آنها را برای کودکان پخش کنند یا از روی متن آنها برای بچه ها بخوانند. قصه های سایت وولک هر هفته بروز رسانی می شوند و شما میتوانید قصه های مفید این سایت را برای آموزش و تربیت کودکان خود استفاده نمایید.

  •  
تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت: 19:20

یکی از سرگرمی هایی که همیشه و از قدیم برای بچه ها بسیار جذاب بوده است قصه است. شنیدن قصه همواره برای بچه ها جذاب بوده و هست از قدیم که شنیدن قصه از زبان پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها رسم بود تا الان که شنیدن قصه کودکانه از گوشی و موبایل. قصه کودک یکی از انواع ادبیات داستانی است که موضوعات مختلف مرتبط با کودک را روایت می کند. قصه برای کودکان نقش بازی و سرگرمی و آموزش را دارد در قالب قصه می توان موضوعات مهم و اساسی زندگی را به کودکان آموزش داد قصه کودکانه ابزاری است که با آن می تواند علاوه بر سرگرم کردن کودک به او آموزش های لازم و اساسی زندگی را منتقل کرد کودکان تا سنین 6 یا 7 سالگی تمام تمرکز خود را روی بازی کردن و سرگرم شدن متمرکز می کنند بنابراین با استفاده از ابزارهای معمول آموزش نمی توان به آنها آموزش داد قصه کودک ابزاری است که می توان با استفاده از آن کودکان را مجاب کرد که آموزش ببینند مطالب مهم و حیاتی را به آنها منتقل کرد و به آنها آموخت در حالی که سرگرم می شوند و از وقت و زمان خود لذت می برند. فرض کنید بخواهید به یک کودک مفهوم کنترل عصبانیت و خشم را آموزش دهید قطعا و حتما نمی توانید این مفهوم را بطور مستقیم به کودک آموزش دهید زیاد این مفهوم اصلا برای کودک قابل درک نیست و نمی توانید آن را برای کودک توضیح دهید ولی با کنجاندن این مفهوم در قصه کودکانه می توانید این مفهوم و اهمیت آن را به کودک آموزش دهید. مثلا می توانید قصه ای برای کودکان آماده کنید که در آن شخصیت اصلی قصه به دلیل عصبانیت زیاد اشتباهی انجام می دهد و بعدا از عصبانیت خود پشیمان شده و متوجه می شود که نتیجه عصبانیت چیز مناسبی نیست در اینجا قصه کودکانه می تواند به عنوان یک ابزار تسهیل کننده به شما کمک کند که مفاهیم سخت و پیچیده زندگی را به کودک آموزش دهید ضمن اینکه از خسته شدن یا ناامید شدن کودک در قبال آموختن مطالب پیچیده زندگی نیز جلوگیری می کند. قصه های سایت وولک هر هفته بروز رسانی می شوند و شما میتوانید قصه های مفید این سایت را برای آموزش و تربیت کودکان خود استفاده نمایید. قصه ای سایت وولک دارای کاربردهای زیادی هستند از جمله آموزش مشاغل، آموزش رفتارهای صحیح و ناصحیح به کودکان، آموزش موقعیت های مختلف که در زندگی احتمالا با آنها مواجه خواهند شد، قصه برای شب که بچه ها بتواند راحت تر بخوابند شما بر حسب نوع نیاز کودک می توانید قصه مناسب را برای کودک پخش کنید.

http://www.voolak.com/

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 189 تاريخ : سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت: 18:32

دوربین دنده عقب خودرو یکی از مهم ترین انواع دوربین های خودرو در بخش فروش می باشد. بیشتر کمپانی های مهم خودروسازی چندین سال است که دوربین خودرو به خصوص دوربین دنده عقب خودرو را به امکانات ماشین های خود اضافه کرده اند، اما متاسفانه در خودروهای ایرانی استانداردهای جهانی چندان رعایت نمی شود و در این خودروها دوربین دنده عقب خودرو وجود ندارد. ما در این مطلب راهنمای نصب دوربین دنده عقب خودرو را به شما آموزش می دهیم تا پس از خرید دوربین عقب خودرو بتوانید آن را به سادگی نصب و از پرداخت هزینه جداگانه برای نصب دوربین بپرهیزید.

راهنمای نصب دوربین دنده عقب خودرو

برای نصب دوربین دنده عقب خودرو لازم است که سه مرحله کار انجام دهید. اول اینکه دوربین را در محل مناسب در عقب خودرو نصب کنید. دومین مرحله در نصب دوربین دنده عقب خودرو سیم کشی از محل نصب دوربین به داخل کابین خودرو می باشد و آخرین مرحله نیز برقراری تصویر در مانیتور موجود در کابین خودرو می باشد. در ادامه راهنمای هر یک از مراحل عنوان شده را به صورت مجزا ارائه می دهیم. برخی از دوربین های دنده عقب خودرو شامل دو یا سه لنز دیگر برای ضبط بخش جلوی خودرو یا دوربین داخل کابین خودرو نیز می باشند که برای نصب این دوربین ها نیز بایستی از راهنمای نصب مربوطه استفاده کنید. همچنین اکثر نمونه های این دوربین ها دارای قابلیت دید در شب دوربین خودرو می باشند که به کنترل بیشتر راننده در هنگام شب کمک می کنند. دوربین های دنده عقب معمولا در دونوع پایه دار و نگهدارنده فنری می باشند. برای نصب هر یک از این دوربین ها روش جداگانه ای وجود دارد. برای نصب دوربین دنده عقب خودرو پایه دار می توان دوربین را در وسط قسمت بالای پلاک خودرو قرار داد و سیم های آن را نیز از محل سیم چراغ پلاک خودرو عبور داد سپس دوربین را با پیچهای خودکاری که در داخل بسته بندی دوربین وجود دارد بست نمود. در دوربین های دنده عقب با نگهدارنده فنری نیز بایستی قسمت وسط سپر عقب با مته مخصوصی که در داخل بسته بندی قرار دارد سوراخ شود. و سپس سیمهای دوربین از پشت سپر عقب به داخل صندوق عقب دوربین هدایت و نصب گردد. باید دقت کنید که دوربین به درستی نصب شود و بست های آن کاملا محکم شوند. پس از نصب فیزیکی دوربین نوبت به سیم کشی می رسد. با مراجعه به سایت https://doorbinmarket.com/ می توانید اطلاعات بیشتری برای خرید دوربین خودرو دریافت کنید .

 

 

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 189 تاريخ : دوشنبه 19 آبان 1399 ساعت: 0:41

چه فرمتی از قصه کودکانه برای بچه ها جذاب است؟ قصه صوتی؟

قصه برای کودکان نقش تعیین کننده و اثربخشی دارد و از طریق گوش دادن به قصه کودکانه می توان مطالبی که آموزش انها بصورت مستقیم برای کودکان دشوار و سخت است را به راحتی انجام داد اگر بخواهیم به ی ابزار مهم و اثربخش برای اینکه بتوانیم به کودکان بازیگوش و گریزپا مطالب مهم و کلیدی زندگی را آموزش دهیم احتمالا قصه کودکانه اولین و مهمترین ابزاری است که به ذهن هر کسی خطور می کند البته ماهیت و فرمت قصه نیز می تواند در اثربخشی آن نتیجه داشته باشد قصه صوتی جدید می تواند یکی از بهترین فرمت ها برای قصه گویی برای کودکان باشد قصه کودکانه جدید را میتوان برای بچه ها خواند یا فایل قصه صوتی را برای آنها پخش کرد والبته می تواند از هر دو روش بصورت توامان استفاده کرد با توجه به اینکه فایل های قصه صوتی توسط نقش آفرینان ماهر در این حوزه ضبط می شود می تواند اثرگذاری قصه کودکانه جدید را چندین برابر کند وقتی که کودک با صدا و لحن یک فرد حرفه ای قصه صوتی را گوش می کند مفاهیم و درونمایه قصه را بهتر و عمیق تر می فهمد چون بیشتر به آن جذب می شود و برای گوش دادن به آن از دقت و تمرکز بیشتری استفاده می کند. البته بسیاری از بچه ها هم علاقه دارند که قصه کودکانه را با صدای پدر ومادر خود گوش کنند در این موارد نیز پدر و مادر می توانند قصه جدید را برای فرزند خود بخوانندالبته اگر مشغله زیادی دارند و فرصت ندارند هر بار قصه را برای کودک خود تعریف کنند می توانند قصه کودکانه را یکبار تعریف کرده و ضبط کنند و سپس در موارد بعدی قصه را برای کودک خود پخش کنند. البته اگر در اینترنت هم سرچ کنید به سایت های زیادی برخورد میکنید که برای بچه ها قصه های صوتی جدید منتشر می کنند و بعضی از آنها بصورت تخصصی روی موضوع ادبیات کودک متمرکز هستند البته حتما قبل از اینکه قصه را برای کودک خود پخش کنید قصه های سایت را تا حد امکان ممیزی کنید تا موضوعات مضر برای کودکان در آنها نباشد سایت وولک می تواند قصه های صوتی مفید و موثر را در اختیار پدر و مادر ها قرار دهد تا بتوانند با خیال راحت همه آنها را برای کودکان پخش کنند یا از روی متن آنها برای بچه ها بخوانند. قصه های سایت وولک هر هفته بروز رسانی می شوند و شما میتوانید قصه های مفید این سایت را برای آموزش و تربیت کودکان خود استفاده نمایید.

وولک

تجارت...
ما را در سایت تجارت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim iransait بازدید : 191 تاريخ : يکشنبه 18 آبان 1399 ساعت: 21:30